REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Twoja Paczka zaginęła, produkt uległ uszkodzeniu w przesyłce, a może coś jeszcze innego sprawiło że nie jesteś w pełni zadowolona/zadowolony z zakupu? Skontaktuj się z nami!

  2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (pobierz wzór oświadczenia) lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres reklamacje@healthfarm.pl
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.

  4. Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy, dołączając dowód zakupu w postaci paragonu, na adres Artis Artur Janicki, Wola Łaska 48, 98-100 Łask

  5. Przed wysyłką prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 665 580 570 lub mailowy na adres  reklamacje@healthfarm.pl.pl.

  6. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie podczas przesyłki. Produkt powinien być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. W przypadku niespełnienia w/w. warunków, mamy prawo do odmówienia zwrotu towaru.

  7. Zwrot kwoty na konto Klienta dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep towaru.

  8. W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną i/lub mailową o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odesłanie nieprzyjętego zwrotu nastąpi w  ciągu 7 dni roboczych na koszt sklepu.

  9. W razie niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem, Klient powinien niezwłocznie poinformować dostawcę. W takim wypadku dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Klienta.

  10. Prosimy pamiętać, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki lub oklejenia paczki taśmą inną niż z logo Healthfarm.pl.pl, należy spisać protokół szkody. Reklamacja będzie uwzględniona tylko w przypadku, gdy protokół został spisany przy odbiorze paczki. Brak protokołu lub protokół spisany po odjeździe kuriera nie jest podstawą reklamacji przesyłki. Kopię protokołu należy zachować i przesłać do nas na adres reklamacje@healthfarm.pl. Reklamację rozpatrujemy po otrzymaniu protokołu szkody i potwierdzeniu ze strony kuriera.